söndag, juli 22, 2007

Summering: helg, v 29

Hade lite fest i hemmet i fredags, det var riktigt kul. Trots lite för långa kramar från ambulerande grönsaksförsäljare (en lagom lång kram skulle ha varat i 0,0 sekunder - det gjorde inte denna). Igår var jag bakis. Redigt bakis. Åt en påse ostbågar till frukost. Som tur var blev jag bjuden på nyttigare mat hemma hos Bea senare och somnade klockan 23.

Idag var jag och badade med Hanna och Ronny. If memory serves så var det mitt första svenska utebad för året. Om ett tag kommer Mette hit. Vi ska ha slumberparty. Och imorrn börjar lunken igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det uppdateras så sällan nuförtiden! Jag behöver roa mig på mitt sjukt trista jobb.. Kom igen, släng ut en hjälpande hand!

Malou sa...

lisa: Jag ber om ursäkt, ska försöka bättra mig... Har varit crazy mycket på jobbet senaste veckan...