tisdag, augusti 19, 2008

Jag tycker att invasioner av oskyldiga länder är en skam för sitt land

Jag var på banken med host dad för några dagar sedan för att öppna ett konto (jag är nu också med checkhäfte vilket jag tycker är oändligt coolt). Medan kassörskan, som var blond i flera olika bemärkelser, var iväg och fixade med något pratade vi om Ara Abrahamians protest och kassörskan hörde lite. Hennes reaktion löd som följer: "Oh, I heard about that! What a terrible shame for your country!".

Shame? Är det någon där hemma som skäms? Personligen tycker jag att detta är det bästa som hänt brottningen sedan de gamla grekerna regerade och planerar för fullt att göra Ara till min nya husgud.

7 kommentarer:

Anonym sa...

oooh,checkhäfte...coooolt :)
o jag tycker att det ara gjorde var AWESOME! gooo ara!
/miss u dude.. billie

Anonym sa...

LOL. Tycker Ara var gryyyym ju.

Anonym sa...

Ara togs emot som en hjälte på Arlanda när han kom hem. Precis som han skulle. Tänk om lite fler svenska idrottsmän vågade visa lite riktiga känslor.
Terrible shame.... bah jag är stolt över att ha en sån landsman.

/ Viggos Pappa

Malou sa...

billie: I know! Jag är ÄNTLIGEN vuxen!!

julia: Eller hur? Amerikanare är way too resultatfokuserade. Jag gillar protester.

niki: Jag önskar faktiskt att jag hade kunnat vara där! Får lite gåshud av situationen... Pussa Viggo från mig!

Anonym sa...

haha, jag och min host dad pratade om det idag med ;b
- vad hände med er brottare egentligen?
- haha, han protesterade för att han blev felbedömd? :P

Anonym sa...

Viggo fick en stor Malou puss av pappa imorse. Han såg riktigt nöjd ut.
/Niki

Anonym sa...

Oj, fick du åka med Todd till banken :P.. fick du hans eller Lisas bank nu då??

Kram