torsdag, december 17, 2009

Töntlistan

Saker jag gör när ingen ser.
1. Gråter till Biggest Loser.
2. Tittar på NCIS.
3. Gråter till NCIS.
4. Låtsas att jag är med i matlagningsprogram. Om jag lagar mat, alltså.
5. Spelar den här låten på full volym och mimar, Dr Turk-style.
6. Övar på min So You Think You Can Dance?-audition. Jag blandar contemporary med hiphop och jazz.
7. Pratar med tvn.
8. Spelar Quiz Quiz Quiz på min iPhone och blir jättearg om jag inte höjer mitt medel varje gång.
9. Skäller på och svär åt mina mottrafikanter (detta är möjligen inte begränsat bara till när jag kör i min ensamhet).
10. Spelar Calle Kristianssons version av Walking in Memphis hundra gånger i rad och förbannar det faktum att han inte vann Idol 2009.

Så nu vet du. Jag är en ärkenörd. Och rätt stolt över det, faktiskt.

2 kommentarer:

mandy sa...

na nu maste jag fraga varfor du grater till ncis? for att du inser att tony dinozzo never gonna be urs? or y? enda anledningen jag kan komma på iaf ;)

Malou sa...

Helt klart därför. Och också avsnittet där han har pesten... Och när Kate dör. Och så varje gång som Abby är ledsen :P Jag gråter ganska lätt.