måndag, april 19, 2010

Gnälleri, gnällera

Ja, jag är rent allmänt en ganska gnällig jävel. Det får man vara om ens namn betyder "hav av bitterhet". Men idag är det faktiskt befogat.

Jag har blåmärken överallt. På båda låren, magen och ena axeln. Vad jag har gjort har jag ingen aning om. Utöver detta har jag en bula i bakhuvudet. Jag visste inte ens att folk fick bulor längre. Jag har tre skärsår efter att ha hetsrakat benen i hotellets handfat i lördags morse. Jag är förkyld, har feber och min överläpp har svullnat på ett märkligt vis. Och så har jag PMS.

Hav Av Bitterhet är lite less idag. Men jag ska nog repa mig igen.

3 kommentarer:

billie sa...

o så har du ju en hjärntumör (kanske kan förklara blåmärkena?) glöm inte det.

Anonym sa...

Oj Biljana, du är en modig flicka, hahaha, skulle jag aldrig våga skriva till H.A.B.
/gnila

Anonym sa...

Du är ett solsken! Sådana kan gå i moln små stunder, men när de tittar fram, strålar de lika gott igen.
Bea