onsdag, maj 17, 2006

Always look on the bright side of life

Vilken jävla skitdag. Jag har varit sjukt depp hela dagen, över både det ena och det andra. Jag är djävulskt trött på skolan, tack och lov är det bara 23 dagar kvar av helvetet. Och så var jag ute med hunden i regnet så att mina skor blev blöta. Jävla skit. Och jag kommer missa både OC och Lost idag. Och jag är hungrig. Och min Cola är slut.

Och så hade jag satt upp värsta planen. Jag hade helt bestämt hur allting skulle se ut, och det skulle vara så jävla bra, och jag skulle vara duktig, och alla skulle vara så jävla stolta. Men självklart blev det inte alls som jag tänkt mig. Det blev bara blä istället.

Men on the bright side: Mikaela kommer äntligen hem! Åker till Arlanda och hämtar henne vid niotiden.

Nu ska jag övertala mamma att laga mat.

Inga kommentarer: