måndag, juni 23, 2008

Utmaning

Fem minuter efter jag kom till jobbet var jag uttråkad. En och en halv timme senare är jag på gränsen till död, så jag tar mig an utmaningen jag fick av Sandra.

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Jag var en normal 10-åring. Just nu hade jag sommarlov. Det gillade jag, vill jag mig minnas.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
- Jobba.
- Ta en promenad för att trötta ut mig själv och bryta min onda sömnspiral.
- Ha fotbollsabstinens.
- Ha lite mer jobbångest.
- Eventuellt rensa garderoben.

3. Godis jag gillar:
Allt utom lakrits. Lakrits suger.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:
Pensionera mig i förtid. Resa jorden runt. Köpa mig ett hus och en trädgårdsmästare. Välgöra (är det ett ord?).

5. Städer/orter som jag bott i:
- Hallstahammar.
- Västerås.
- Inom kort Hartland, WI.

Jag utmanar:
Billie.
Carin.
Henriette.
Hanna.
Miss E.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Applåder, bra Malou, tänk vad en liten utmaning kan göra för själen. P.S Lakrits is the shit!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Oh, tackar, du räddade just min dag!