söndag, september 23, 2007

Det tomma skalet tidigare känt som Malou

Jag har aldrig varit så trött som jag är just nu. Möjligtvis igår (läs: fredag). Jobbade 8.30-18, vilket innebar att jag hann bli rejält utskälld av ilskna kärringar iallafall tre gånger. Två till skulle kontakta mina chefer och en sista ville ha mitt namn för att, och jag citerar, "minsann gå vidare i ärendet". Well, screw you ladies, jag har inte gjort ett skit fel.

Åkte hem till Mikaela och drack lite vin med henne, Katta och Anna på kvällen, men tog en taxi hem vid halv tolv när jag inte kunde hålla ögonen öppna längre. Ikväll har jag sett Die Hard tillsammans med Ben, Jerry, Billie och Lisa. Nu ska jag sova och förhoppningsvis aldrig vakna igen.

(Haha, gick ni på den enkla? Jag ska upp klockan 8 imorrn och rasta Tyson. Yippie.)

Inga kommentarer: