fredag, oktober 26, 2007

Test + Fest

Ikväll ska vi ha födelsedagskalas i hemmet. Moster Bea blir vuxen och ska äras som det sig bör. Middag och mys med hela släkten. Love it.
Imorrn bitti ska jag pallra mig till Kopparlunden och göra högskoleprovet för tredje gången i ordningen. Den här gången hoppas jag att testresultatet blir mer verklighetsbaserat. När jag har gjort det tidigare har jag fått überresultat på matten och kartdelen, medan jag har fått mindre än hälften på svenskan och engelskan. Ergo: lita inte på att högskoleprovet mäter era kunskaper på ett trovärdigt vis, kids!

2 kommentarer:

Kanalisera sa...

Oooh. Jag satt bredvid en kille med världens längsta lista med svåra ord, på tunnelbanan härom dagen. Du spöar i alla fall honom lätt!

Malou sa...

kanalisera: Not so sure. Det gick åt helvete, rent ut sagt :P