onsdag, april 16, 2008

Pardon

Jag är hemskt ledsen att behöva svika min åtta man stora fanskara, men det blir inget Idol för mig. Har pratat med tidigare sökande och insåg då att det kommer vara kö. I don't do köer. Min blåsa är waaaaaaaaaaay för liten. Men se det positivt: nu är jag inte för stor för att skriva personliga hälsningar på autograferna jag planerar att skicka ut till mina trogna anhängare.

(Däremot är jag tillräckligt stor för att svänga mig med engelska termer, på bästa Victoria Silvstedt-manér.)

4 kommentarer:

billie sa...

ur poopy

Malou sa...

billie: I'm rubber and you're glue - everything you say bounces off me and sticks to you. Så det så!

Henriette sa...

Men du får ju tänka på det faktum att när du är rik och känd kommer du aldrig behöva stå i köer ever again!! Det skulle bli din SISTA kö! Blir du inte lite sentimental??

Malou sa...

henriette: Nice try. Not so much :P