torsdag, juni 05, 2008

Nu är det kört

Jag är i närheten av att fylla 21. Det oroar mig lite, man har ju hört om hur kroppen förändras när man blir äldre. Och idag slog symtom nummer ett till: seniliteten. Jag har haft anlagen ett bra tag, men det har banne mig aldrig varit så här illa. Jag laddade batteriet på kameran med kamerafodralet alldeles bredvid. Det är nu borta. Helt borta. Gone baby, gone. Hur fan har detta gått till?! Jag har kollat heeeela mitt rum och ska nu bege mig ut till soptunnan. Jag måste ju ha lagt det någonstans.

EDIT : Jag kom aldrig ut till soptunnan. Under städningen fann jag fodralet. Det hade fastnat i kardborrebandet på min väska. Väskan har tidigare slaktat fyra par strumpbyxor, en klänning och en BH. Och nu ville den alltså kidnappa kamerafodralet. Kriminella jävla väska.

1 kommentar:

Carin sa...

That bag is evil! EVIL I tell you!