måndag, oktober 05, 2009

Med närstående som dessa behöver jag inga fiender

Helgen var tuff. Två av mina närmsta hackade skoningslöst på mig. Jag tänker inte skriva ut några namn, men den ena var en manlig förälder och den andra en bästa kompis som kommer från Kroatien. Anonymiteten är still intakt.

Manlig förälder upptäcker en sällsynt finne i min annars bebishudade panna: HAHA, du kan inte ens rita ett kastmärke på rätt ställe!

Kroatisk (så kallad) bästa kompis har svårt att acceptera att undertecknad behövde mer än ett försök att fälla ihop ett paraply: Herregud, det finns ju ingenting i ditt blonda lilla huvud!

Som sagt, tuff helg. Vem vill kasta komplimanger över mig och rädda mig från depressionens brant?

4 kommentarer:

Ellinore sa...

Snyggve! Baloo! Mitt kära lilla bök! Ta med dig din babyhy, styr mot Linkan och låt mig ta hand om dig på ett kärleksfullt sätt. Jag brygger kaffe och så låtsas vi att vi sitter på Buckan.

You are the shit, baby <3

Anonym sa...

Nästa helg borde det vara min tur. Har så mycket hack lagrat som bara väntar på att få pysa ut.
Din mums

billie sa...

meeen, du är så himla känslig..jag sa det där på ett högt kärleksfullt sätt..o jag bjöd på fika sen som plåster på såret :P so suck it up!!

Malou sa...

Tack Elli <3

Ni andra kan bite me!!