tisdag, augusti 31, 2010

Alltid fel tillfälle

Idag har jag legat däckad i sängen med stora förkylningen. Det är alltid jobbigt, men framför allt just nu eftersom jag har saker hela veckan som jag inte har tid eller lust att missa.

Idag missade jag visningar på två väldigt intressanta lägenheter.
Imorrn är det gig med Team Picasso. Om jag inte kan sjunga kan jag inte vara med. Om jag inte orkar dansa kan jag inte vara med.
På fredag är det EM-kval i fotboll. Visserligen kan man kolla på tv även med stora sjukan i kroppen men man är inte sugen på öl och fotboll kräver öl.
På lördag är det kräftskiva med kören. Inte för att jag äter kräftor men jag dricker nubbe with the best of 'em och jag har lärt mig förr att stora sjukan+nubbe=asdålig idé.

Därför är detta Världens Sämsta Tillfälle att bli sjuk. Jag tar emot sympatier nu, tack.

2 kommentarer:

HannaMartinsson sa...

Stackare krya på dig och hoppas du mår bätte snart!

billie sa...

that sucks big time dood! hoppas du blir bätre snart :)