söndag, oktober 31, 2010

Skräcksöndag

Jag har skräcksöndag här hemma. Jag tycker att det är en ganska fin tradition jag har startat.

Först duschar man och rakar benen och smörjer in sig i body butter så att man är len som en säl... Sen tittar man på Rizzoli & Isles och Law & Order: SVU och blir livrädd. De två programmen (och Lost) är det läskigaste jag vågar titta på. Jag är lite mesig. Idag är Hoyt ute efter Rizzoli igen. DEN karlen är läskig, ska ni veta. Lite som Sten Frisk. Kommer ni ihåg Sten Frisk? Sen äter man macka med philadelphiaost, purjolök och tomat på. Gott som fan.

När skräcksöndagen är till ända sover man gott. Med nattlampa.

2 kommentarer:

Paulina sa...

http://www.youtube.com/watch?v=i7ny6jrA0y8&feature=related
Sten Frisk monday.

Malou sa...

FY SÅ ELAKT! Nu kommer jag ju inte kunna sova på typ en vecka!!