fredag, oktober 08, 2010

Idooooool

Jag tog en paus i spacklandet och tittade på Idol. Man måste kolla på Idol. Vad tyckte jag? Jo, det ska ni få läsa minsann.

Seal hade fula byxor. Rent av asfula. Men sen gillar man Seal, det gör man.
Jay är bäst. Så är det bara. Billy Idol är också svinbra. Bäst + svinbra=svinbäst. Jay jag älskar dig massor du är bäzzt bäzzt bäzzt <3 Puss puss lavv joooo!
Linnea är min idol. Hon är inte bara coolast i Sverige, hon är coolast i världen också.
Andreas Bajse tycker jag är en übertönt. Han är säkert en jättefin person men... NEJ! Sluta! Och Frank Sinatra? Pleeease. Andreas Bajse är som en gubbe i en ung mans kropp, toppat med ett väldigt, väldigt ungt ansikte. Sen sjunger han bra, men det behöver vi ju inte låtsas om.
Minnah tycker jag väldigt mycket om, men snälla, snälla, snälla TV4-stylister.. Skärp er! JESUS KRISTUS vilken ful tröja ni hade tvingat på stackars Minnah. Gör om, gör rätt.
Och visst, ingen höjdare ikväll... Men heja Sassa!

Övriga deltagare i kvällens program har jag liksom ingen direkt åsikt om. Det var lite blaha, lite sursång, lite skrikigt. Meh.

Där var mina synpunkter. Läs dem INTE med en nypa salt. Detta är fakta.

1 kommentar:

Tina sa...

Tillbaka!!!!!!!!!!!!!