tisdag, oktober 05, 2010

Mmm... Fetto

Det blir mycket mat nu. Det är det enda jag har i huvudet.

Jag och Mikaela (rökfria i över fyra dygn, säg bravo!) tittade på Biggest Loser igår och kom in på en diskussion om skräpmat. Det kan väl inte bara vara vi två i detta land som blir vrålhungriga av att titta på tjockis-tv?

Biggest Loser: De tränar och tränar och tränar. När man tränar bör man belöna sig med glass. Mmmm, glass. Hungrig.
Du är vad du äter: De äter och äter och äter. Och så dukas det där svullo-bordet fram. Med pizza, burgare, pommes, ost och glass. Mmmm, glass. Hungrig.
Tjockholmen: Ok, jag har aldrig kollat på Tjockholmen. Men listan såg så jäkla futtig ut med bara två program på, och man blev säkert ashungrig av att titta på Tjockholmen också.

Och så skriver man ett blogginlägg om det... Hungrig.

3 kommentarer:

mandy sa...

nej, alltså jag tappar helt matlusten av biggest loser, tittade på det nyss, och mådde illa efter en ruta choklar, "ehh syrran vill du ha min choklad..." sa jag och gav resten till henne, haha. (okej för att jag ätit några polly innan programmet men det räknas inte haha)

billie sa...

jag blev hungrig bara av att läsa om mat, det är 100ggr värre när jag faktiskt kan se maten...mmmmm, mat.

Malou sa...

Hahaha... Jag fick ett mejl idag där det stod "jag bildgooglade just snabbmat. Nu ska jag googla thaimat". Det tyckte jag var jätteroligt :D