söndag, november 21, 2010

4 tankar om Idol

Jag kikar lite på reprisen av Idol och tänker precis samma tankar som jag gjorde när jag tittade på Idol live i fredags.

1. Vad fyller dessa dansare för funktion? Det är inte klubb- eller dancetema och de dansar inte ens i takt. Mamma gillar INTE.
2. Jävlar i helvete vad Jay gjorde Like A Prayer bra. Så bra att man nästan gick upp i brygga framför tvn. Mamma gillar MASSOR!!!
3. Lite trist att Andreas Bajse åkte ut. Så som jag hatade den pojkvaskern i början! Oj oj! Men så för ett par veckor sedan tittade jag på honom och ba "Hm! Rätt charmig snubbe som sjunger jäkligt bra. Mamma gillar!". Men alla ska väl den vägen vandra.
4. Den där Olle-Ulle har jag liksom tappat respekten för. Han valde en The Rasmus-låt när det var rocktema. Och lyckades göra den sämre. Gillar mamma? Nej. 'Nuff said.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dansarna....jag veeet!!! Jag har sällan sett menlösare sprattel. Fast det är ju inte ens sprattel. Utan att racka ner på mitt eget skrå, men dans kan vara jävligt menlöst.

Anonym sa...

Varför står det anonym...hmmm? Nåväl det är Cick. Så du vet! ;)