söndag, november 28, 2010

Bitterfittan

Just nu känner jag mig som den enda människan i världen som inte går upp i limningen över snön. Jag hatar snön istället. HATAR! Jag är arg på snön. Jag hatar den och hatar den och hatar den med passion.

"Stick och brinn, jävla snöhelvete, ditt fittiga sattyg", vill jag skrika åt snön. Men den förstår ingenting. Snön får hoppas att temperaturen inte stiger över 0-strecket, för då kommer jag stå där och lura med litervis av varmvatten. "TAKE THAT JÄVLA SNÖHELVETE", kommer jag skrika då och hälla vatten ÖVERALLT och det kommer inte frysa till is för det är för varmt!! HAHA!

Måhända är jag lite instabil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välj dina krig min vän, välj nåt du kan vinna=)
Vädret har ett starkt överläge kan man säga.
(spar en massa pengar och fly nästa vinter)
/mumz