tisdag, januari 15, 2008

It's Friday, I'm in love

Medan jag har väntat på att min miserabla uppsatssituation skulle lösa sig har jag haft en tvådygnsdate med young Matt Saracen. Jag är nu totalt involverad. Jag är inte längre säker på om jag bor i Västerås eller Dillon, Texas. Igår började Pecks katt påminna misstänkt om Landry. Jag har gjort upp planer på hur jag ska kunna rädda Tim Riggins från sin destruktiva livsstil. Jag har försökt övertala coach Taylor att stanna hos Panthers och Jason att komma över sig själv och stanna med Lyla.

Det enda som skulle kunna göra mig mer involverad är om jag förstod amerikansk fotboll. Har det någonsin funnits en mer värdelös sport (pants aside)? Jag är villig att göra ett försök. Nu ska jag googla lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Malou, malou, malou!!!!!
Hallå, du måste läsa Hannas blogg!
Hon har kommit på att det är bra att smörja ansiktet med olivolja!
Ha, där ser du då!
Sluta nu vara arg på mig för att jag smorde dig när din haka var i behov.
/mums

Malou sa...

mamma: JAG VAR 10 ÅR OCH DU TVINGADE MIG ATT GÅ TILL SKOLAN MED OLIVOLJA I HELA ANSIKTET! INTE SAMMA SAK!!

Anonym sa...

Egentligen ville du ha hela ansiktet insmort, men jag sa ifrån, nån måtta får det va.
Försök att komma ihåg hur det egentligen var, ingen uppdiktad efterkonstruktion, OK?
/mean mama