tisdag, januari 13, 2009

Goda nyheter för alla där hemma: the blog will rise again

Idag lämnade Elli Wisconsin. Att säga att det känns tomt är en grav underdrift. Och på onsdag åker Carin också. Låg vaken med Stora Hostan inatt så jag gjorde upp en liten plan över mina resterande 6 månader i dessa stater. En plan jag själv tycker är ohemult hälsosam. Har har ni'n.

- Bryta ihop i min ensamhet.
- Gå vidare.
- Spendera all min tid och energi på Jenny (hon kommer kräkas på mig inom två veckor).
- Titta jättemycket på tv.
- Äta extremt mycket choklad.

Låt vadslagningen börja. Hur mycket vikt kan en Malou lägga på sig på ett halvår?

7 kommentarer:

Anonym sa...

VA ska Carin också åka hem?? Du kommer klara det... finns ju andra tjejer attt umgås med också... :P..

Kram Malin

Anonym sa...

Måste kännas hårt att båda åker hem :(
Är glad för att bloggen återuppstår i alla fall! Du skriver extremt bra :)

/ Mikaela

Ellinore sa...

Men bajz i ditt ansikte!! Klart du kommer klara detta galant! Om 2 veckor sitter vi och dricker Corona, och sen sager det svissssh och du ar hemma igen! Jag vantar pa dej med oppna armar, min Baloo!!

Bar upp den svenska nannyns rykte - Sweedish Beauty coming up, Swedish Booty going down....

Puz

Anonym sa...

:DPippi, vad du e lustig<3:P Lovar att inte krakas pa dej<3:))haha
Puss Mumin

Anonym sa...

Ohemult?
Eh, nu har dom väl ändå hört av sig från 30-talet?
pzmz

Anonym sa...

Choklad på väg! Blir livet för roligt kan du alltid ha den till att muta barnen med.
Kram Bea

Malou sa...

Tack för era uppmuntrande ord, mina kära undersåtar! Jag klarar mig. Igår umgicks jag med Tyskland. Achtung.

elli: You'd BETTER bring Corona to my hemkomstfest ;) Fast du, jag dricker ju inte längre... :P

mamma: Du är bajz.

bea: <3 Det är en viss kärlek i det, du!