torsdag, november 12, 2009

Tråkiga komiker = töntnördar

Enligt säkra källor (mig själv), så är jag roligast i hela världen. Därför blir jag lättare irriterad på människor som inte är roliga, speciellt sådana som får betalt just FÖR ATT VARA ROLIGA. Ut ska de hängas, tråkmånsarna! Och här är den kompletta listan*.

1. Dane Cook.
2. Chris Rock.
3. Petra Mede.
4. David Letterman.
5. Pia Johansson.
6. Peter Wahlbeck.
7. Carrot Top.
8. Johan Wahlström.
9. Adam Sandler.
10. Özz Nüjen.
11. Tomas Järvheden.

Nu vet ni. Humordiktatorn har rutit.

*Listan är inte komplett, klockan är ju inte ens 9 på morgonen och hjärnkontoret har inte öppnat än. Men den är korrekt.

8 kommentarer:

Henriette sa...

Jag hatar Petra Mede med varenda centimeter av min kropp. uuuughghhhh...

billie sa...

jag håller med dig på alla förrutom adam sandler, han filmer är hilariouso- AND THATS THAT!!

Malou sa...

henke: Amen.

billie: You're deliriouso. HAN ÄR DÖTRIST.

Johanna sa...

Jag håller med... Tycker dock att den viktigaste att komplettera med är Peter Wahlbeck. En tragisk figur...

Malou sa...

För Peter Wahlbeck, se nr. 6.

Johanna sa...

Hur kunde jag missa honom!?

Cosmo sa...

Jag kan hålla med till större delen, men David Letterman kan väl knappast räknas som komiker?
Även om han var/är roligare än Jay Leno.

Men världens tråkigaste just nu måste vara Claudia Galli.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag håller med - speciellt Mede - hon är inte kul, bara elak och sjuk!