lördag, december 30, 2006

Kaos

Jag har haft en jättemysig julhelg på alla sätt och vis. Jag fick säsong 2 av Ally McBeal, och snart har jag även kollat färdigt på den. Jag och Mikaela har kört ett smärre maraton. Jag tycker om när de skriker och har en crush på dr Greg Butters (aka Detective Ed Green från Law & Order). Och när Ally tar slut fortsätts det med min splirrans nya säsong 4 av Gilmore Girls!

Idag känns det som att jag lider av ett gravt inre kaos. Jag drömde någon som jag inte kan släppa, plus att jag är på mitt allra PMS:igaste humör. Helst skulle jag vilja lägga mig och sova tills nästa år, men jag tror att jag nöjer mig med en nypa frisk luft. Det hjälper troligtvis alldeles utmärkt.

1 kommentar:

Malou sa...

lisa: Det låter jäkligt spännande. må jag säga. Jag tar på mig en fladdrig kjol så att effekten blir större ;D