söndag, december 31, 2006

Avslut

Så var det nyårsafton. Igen. Känns inte alls som att det var länge sedan man stod och kollade på alla fyrverkerier och undrade hur 2006 skulle bli. Massor av saker har hänt, på både gott och ont. Dessutom har jag lyckats hålla iallafall ett nyårslöfte, kanske till och med två. Det andra ("jag ska bli en bättre människa") är inte upp till mig att avgöra.

Jag har aldrig gillat nyår, faktiskt. Jag blir så fånigt vemodig. Och faktiskt lite ledsen. Och så är det den fördömda pressen på att man måste ha roligt. Idag ser det dock rätt ljust ut (bara jag får bort den jävla mensvärken. Jag önskar att jag vore man ibland). Kvällen firas med familjen. God mat, trevligt sällskap. Sedan drar jag nog vidare hem till Peck som har partaj.

Nu ska jag börja göra iordning mig, frukost står först på dagordningen. Imorgon ska jag börja med en av årets höjdpunkter; en liten blogg-sammanfattning av året som gick.

Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

absolut :) Gott nytt år!