torsdag, augusti 16, 2007

Burn in hell, would ya?

Idag kom jag på den brillianta idéen att färga håret i bara underkläderna. Minimalt med spill på tröjan, inget att dra över huvudet innan man sköljer ur håret, svalt och skönt. Det var toppen. Ända fram tills att Jonas från Securitas ringde på dörren och jag var tvungen att hitta något att skyla mig med innan jag kunde öppna. Varför ringer folk på dörren för att försöka sälja larm när de vet att de boende bakom dörren redan har ett larm? Huh? Jag har nu färgfläckar på mina armar, min rygg, min näsa och min badrumsdörr. Allt på grund av Jonas från Securitas. Burn.

4 kommentarer:

Henriette sa...

Men varför öppnade du dörren då? :P

Malou sa...

henriette: Man kan ju inte låta bli att öppna dörren! Tänk om det hade varit något viktigt... typ Ed McMahon med en fet check.

Anonym sa...

Hahaha jag vill ha en bild =) jag tror det här va årets roligaste inlägg hahaha ;)

Malou sa...

ronny: Meh, hallå... Jag förevigar bara fina stunder i mitt liv ;P