fredag, augusti 24, 2007

Wohoo!

Scored me a job today!

8 kommentarer:

billie sa...

jeeeej, Grattis!!

Paulina sa...

I knew it! Wohooooo!

Malou sa...

billie: Why, spank you very much!

peck: Yaay! Fast jag fick inte berätta om mina dåliga sidor. Tänkte nästan göra det iallafall.

Paulina sa...

"Är det något du vill tillägga?"
"Ja, jag kan vara lite flamsig ibland, och så är jag tävlingsinriktad vad det än gäller.. Och tidsoptimist, det är jag inte men ni kan ju använda fantasin."

Malou sa...

peckelalis: Ungefär så! Fast jag hade tänkt lägga till "envis som en get" också.

Anonym sa...

Då skulle jag vilja fråga dig; Vet du vad moms är?

Malou sa...

katta: Nej, och inte fanken vill jag gissa heller. Jag ska hitta en tanig man i kofta som kan förklara det för mig...

Anonym sa...

Haha!