fredag, augusti 31, 2007

Den här scenen ger mig gåshud

6 kommentarer:

Anonym sa...

MIG MED! oh my fucking god vad jag vill se pocahontas nuuu!

Paulina sa...

Jag hatar början på det, men sen! Fast varför står de på lejonklippan? De kan ju bli uppätna.

Malou sa...

hanna: Tänkte beställa den på CDON tidigare men av någon anledning ångrade jag mig. Ska nog sen.

peck: Jag älskar allt. Jag vill vara Pocahontas. Hon är perfekt. Och kanske vill de bara göra slut på lidandet som är deras liv och deras förbjudna kärlek. Men det är bara min tolkning.

Paulina sa...

Du är så djup.

Anonym sa...

Wow. Jag var(är fortfarande) kung på den svenska versionen när jag var knatte. Idealkvinnan var en blandning av pocahontas, sjöjungfrun, askungen, snövit, skönheten osv. Och kolla bara på männen! ROAR!

Malou sa...

peck: Tell me about it. Ibland skrämmer jag mig själv.

lisa: Jag var alltid väldigt förtjust i Ariel jag med. Jag tror att min önskan om att vara rödhårig har sit ursprung där. Och Prins Eric var ju alltid den stiligaste prinsen. Yum-mie.