torsdag, oktober 23, 2008

Blast from the past

Tillåt mig att bjuda på en bild från kräftskivan jag var på i september. Detta var på vägen hem, utanför en restaurang där vi stannade för att någon (inga namn nämnda) var tvungen att kräkas. Detta råkar också vara restaurangen där Raccooney bor. Varför mina skor är av får ni fråga någon annan. Jag är ganska säker på att de togs av mot min vilja. Jag dansade faktiskt i röda skor. Och så kommer jag från Västerås.

I förgrunden är jag oerhört nykter. I bakgrunden har Elli och Mia bildat en klubb för inbördes beundran.

4 kommentarer:

Ellinore sa...

Gaah! jag bara älskar denna bild!!

Anonym sa...

...men det gor inte
Malous mamma.
Fast det ser ratt kul ut och eftersom jag vet att du klarade parsen sa kan jag skratta ocksa!
Puz

Anonym sa...

:DDhahah, de var en rolig kvall<3

Anonym sa...

btw, its ME...Mumin