fredag, oktober 03, 2008

Jag har spenderat en hel veckolön idag



Totally worth it.

4 kommentarer:

Henriette sa...

For real?! Har du köpt ett piano/keyboard/synth? (Jag vet inte riktigt vad det är, omusikalisk som jag är. Det är iaf inte trummor... eller?)

Sandra sa...

*sjunger* Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth farsan, när jag konfimerar mig! Jag ser nog ditt lilla Hello Kitty hörn. Jealous? Me? I don't think so...

Anonym sa...

Ring så spelar vi!
/puz

Malou sa...

henriette: Det är en magisk musikmaskin, all you need to know ;)

sandra: Jag har inte ett Hello Kitty-hörn, det där råkar bara vara en del av mitt Hello Kitty-rum :P Min host mom ger mig dessutom alla Kitty-grejer hon kommer över, så samlingen växer stadigt :D

mamma: SKJJJJJJJJJ!! Du kan spela!! PUZPUZPUZ