onsdag, oktober 08, 2008

Ett liiiite genant problem

Sedan jag kom hit har mitt toalett behövts fixas tre gånger. Som en person som väldigt sällan orsakat stopp i toaletter tidigare är detta lite förvirrande. En gång erkänner jag villigt att det var mitt fel, men om någon ger mig en enorm klortablett och säger "stoppa den här i din toalett" så stoppar jag den I toaletten. Inte i den jäkla vattentanken. Vem visste ens att man kunde öppna det där locket upptill?

Ikväll hände det igen. Och det enda jag spolade ner var en moderat mängd toapapper. Det börjar bli lite pinsamt att be host dad om hjälp.

5 kommentarer:

Henriette sa...

Jag har bara en sak att säga...


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH :D

Anonym sa...

Shit happens (skit händer)
/puz

Anonym sa...

Hehe... jag behövde bara be om 2 gånger under hela mitt år och då var det inte stopp i toaletten utan att det droppade på golvet :S... hehehe

Hoppas ni alla mår bättre nu!!

Anonym sa...

JAG MENAR DET! What's up med deras toaletter?!!

Anonym sa...

Ga en kurs, rormokare tjanar feta pengar!
Puz