söndag, oktober 05, 2008

Idag har jag:

- Varit på IKEA i the suburbs of Chicago och köpt upp hela deras godislager. I kid you not. Jag var tvungen att köpa en sån där enorm blå kasse för att kunna bära allt. I'm a pig.
- Pratat svenska i kassan på IKEA. Och personen förstod vad jag sa. Holla, Karl!
- Varit på en Coach-outlet store och inte köpt ett dugg. Jag vet inte om ni just nu inser min storhet, så let me spell it out: det är MYCKET starkt jobbat.
- Ätit glass på Culver's. Det är, typ, meningen med livet.
- Gråtit i kapp med Jenny till P.S. I Love You. Jag vann, eftersom Jenny inte fattade att det var en tävling och inte grinade minsta lilla. Nästan som att hon vore en man. Men det kanske är så när man är från Finland.
- Andats ut synlig ånga. Det var ljuvligt.
- Lyssnat till #1 och #2 som nu spytt i kors i en timme. Jag håller alla mina tummar för en lättlöst liten matförgiftning.
- Anropat min inre hypokondriker och känt mig aningens queasy själv.
- Insett att mitt illamående bara beror på överkonsumtion av godis.

1 kommentar:

Anonym sa...

:D kallar du mej man??:P