torsdag, januari 21, 2010

Fem snabba fakta

1. Jag har tränat två hårda pass på mindre än 18 timmar och räknar kallt med att säga adjöss till all benrörlighet inom kort.
2. Jag tycker att alla som inte har donerat en peng till stöd för Haiti är bajskorvar. Skicka AKUT till 72900. Kostar 50 pix. Det kan ni avvara.
3. Jag har kollat alldeles för mycket på NCIS på senaste tiden och som följd har jag börjat ta för vana att daska folk i bakhuvudet, Gibbs-style, när jag inte håller med om vad de säger eller gör.
4. Härnäst på min att göra-lista står tvätt. Både av mig själv och av de kläder jag lyckades kladda ner med en lite för lös äggula häromdagen. Livet som klant är inte lätt.
5. Jag tycker om päron.

4 kommentarer:

billie sa...

"5. Jag tycker om päron."
hahahahhahahhaha!!! btw så har jag träningvärk från igår, what the frick?! :P

Ellinore sa...

Jag gillar också punkt fem. Den håller högst klass av alla på listan

Anonym sa...

Päron som i föräldrar eller päron som i "conference"?
/en undrande mor

Malou sa...

Det kan du undra över, ditt päron.