onsdag, januari 27, 2010

Goodbye, my friends

Nåja... Det kanske inte riktigt är dags att säga adjö än, men det börjar lida mot sitt slut. Ångest! Vad ska jag göra när jag inte kan ha sällskap av mina vänners och deras förflutna dagarna i ända? Sitta och vänta på deras knasiga upptåg en gång i veckan? Kill me now.

Bara en säsong kvar. Jag kommer sakna er allihopa. Till och med Ziva. LÄMNA MIG INTE!!!!

(Här är några alternativ på dramatisk musik som du kan dra igång när du läser inlägget. För lite extra effekt, liksom. 1 2 3)

5 kommentarer:

billie sa...

omg, i almost cried :( jag ska ALDRIG kolla klart på ncis!!jag ska dra ut på det forever!!!!!!!

Malou sa...

Jag vill inte behöva säga hejdå!!!!! Det är jäkligt jobbigt just nu... Att titta eller inte titta? Årets dilemma.

(var det soundtracket till inlägget som framkallade tårarna eller var det tanken på no more old school DiNozzo?)

billie sa...

jag ska försöka begränsa det till 1avsnitt i veckan..men det kommer att bli sååå jävla svårt..but i dont want it to end!

det var kombinationen av soundtracket och no more diniozzo, o gibbs (the second "b" stands for bastard), o probie,o abby, o ducky, o palmer o ziva o allaaaa!!! :(

Malou sa...

Aaaaaaaaw, Probie!!!! Och Abby.... Buhääääääää!!!

P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sa...

Luddigt ollon langtar