måndag, mars 15, 2010

Rösta rosa

This just in: Manfred the Mighty dansar i TV på lördag!

Nu är det officiellt och jag har äran att berätta att jag har fått en plats i Team Picasso och ska vara med i Körslaget med start lördag den 20 mars!

Repen har hittills varit oerhört köriga, jobbiga, krävande och tuffa... Men framför allt så fantastiskt roliga. Marie är så sjukt engagerad och tro mig när jag säger att om vi sätter detta på lördag så blir det bland det bästa ni sett i sammanhanget. Rösta på den rosa kören!

Team Picasso

Vissa valde att vara snygga på kortet, medan andra (kanske jag) valde att... ja, stå och gapa. Säg "aaaa"!

(Bilden har jag stulit från TEAM PICASSOs Facebookgrupp)

7 kommentarer:

Ellinore sa...

Jag gillar!!!! Många tummar upp på den!!

Och förresten, de kan väl inte kräva att du ska se normal ut jämt? När ska i så fall den riktiga Baloo få titta fram?? Nej, just det

Henriette sa...

WOHO! Fan vad kul!!

peck sa...

Och det ska bli ditt signum och hur vi halsar var hjaltinna. "aaaaaaaaa"

Mikaela sa...

Nej va roligt :) Men tyvärr hejar jag på Team Sundblad, Lidköping!!!

billie sa...

u look very special, as always :)

Anonym sa...

Det syns tydligt att du tar en ren ton.Bea

Malou sa...

Ring och röst, folks, ring och rösta.