tisdag, februari 08, 2011

Buss-svinet, del 2

Jag vet inte hur bussförare i andra städer beter sig, men här i Västerås verkar det pågå någon typ av tävling i hur mycket man kan förnedra resenärerna. Vanligtvis genom att de helt enkelt inte låter en åka med.

Eller som idag.

Idag tvingade svinet mig att springa SJUKT fort genom en decimeter snöslask för att sedan stänga dörren MITT FRAMFÖR NÄSAN PÅ MIG och åka iväg. MITT FRAMFÖR. Det är inte ens en överdrift. Om jag hade lutat mig framåt hade min näsa klämts i dörren och buss-svinet skulle ha kört iväg med näsan dinglande i dörrspringan.


SVIN. Allihop. 

Annars har det varit en rätt bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!
Man blir så trött på alla otrevliga resenärer som hanterar oss respektlöst. Vi vill också ha något roligt på jobbet. Och har INGEN skyldighet att vänta på resenärer som kommer för sent.