onsdag, februari 09, 2011

Party

Jaaahapp! Det här var ju ett lattjo ställe idag. WOOT!

Det här har jag gjort idag:
-Jobbat.
-Ritat en oerhört naturtrogen teckning av en mandarin till en kollega.
-Tränat. Bestämde mig för att testa Step.
-Insett att jag är riktigt, RIKTIGT usel på Step.
-Oroat mig för att ramla av Step-brädan och bryta lårbenshalsar och annat tantigt.
-Fått en allergisk reaktion medan jag blev hemskjutsad från träningen. Jag tror att jag är överkänslig mot min mamma.

Joråsåatteee... Vad har ni gjort?

2 kommentarer:

Anonym sa...

-jobbat
-tränat
-skjutsat hem min dotter

/en som är dålig på att rita_66

Paulina sa...

- Skrivit klart och därmed mött deadline för en memoar.
- Promenerat efter kusten.
- Handlat exotiska saker.
- Lärt mig laga något gott jag aldrig ätit förr.

Skulle ju också kunna säga "pluggat, gått till affärn och ätit soppa", men hallå. Gör man så hela tiden så får man ju inga fans.