onsdag, februari 02, 2011

Klantarslet, del 490

På väg till gymmet idag lyckades jag pilla in en liten pappersbit i uttaget för hörlurarna på min iPhone. Jag har använt alla verktyg jag har hemma för att operera telefonen, men det går inte särskilt bra alls.

Stiftpenna funkar inte.
En rökelsepinne funkar ännu sämre.
En liten spik funkar inte alls.
Min pincett är för stor.

Varför har man inga säkerhetsnålar hemma? Hur ska jag klara bussresan till jobbet imorrn utan Spotify? Måste jag förlita mig på en helt vanlig iPod? Och framför allt: är detta tillräcklig anledning för att köpa en ny telefon? Typ en iPhone 4..?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner 1 som fick sin 4a idag och så känner jag 1 som får sin imorrn...
Mmmmmmumzzzz

Paulina sa...

Testa med ett utböjt gem eller ett tomtebloss. Det brukar funka.

hans sa...

Absolut anledning till en iPhone 4!!! ;)