söndag, mars 06, 2011

Hur bra kan man ha det?

Den här helgen har varit helt galet bra på alla sätt och vis. Hy-ste-riskt bra.

Dock så har jag sedan i torsdags sovit endast elva fnuttiluriga timmar och känner mig inte kapabel till ett av mina sedvanligt fantastiska inlägg här. Ni får en stycken bild från Orsa Grönklitt och en topp tre-lista över de sjukaste/roligaste/märkligaste händelserna som helgen bjöd på.

1. Jag gjorde en brutalt ograciös bakåtvolt av sängen i fredags natt. Jag har ont.
2. När vi stod uppradade på snöskotrar längs en väg i Orsas skogar åkte en bil förbi och ut kikar inga mindre än Kalle och Johanna Moraeus. Vad är oddsen för det?! Vi hade en liten Körslaget-reunion i skogen och sköt lerduvor. Kult!
3. En av skådespelerskorna från vårt mordmysterium joinade oss i pianobaren, rappade på hittepå-bulgariska och improviserade sedan fram en fem minuter lång monolog som började med Mona Lisa och slutade med att ingen plåstrade om maratonlöparen Sven. Jag har extrem träningsvärk i magen av alla skratt.

Imorrn ska jag anstränga mig lite mer. Tror jag.

Fantastisk utsikt från toppen av Tiger Mountain i Orsa.

Inga kommentarer: