söndag, mars 20, 2011

Vissa dagar är bättre än andra

Jag tänkte nu lista tre anledningar till att den här dagen (trots att det är en motherfucking söndag) är lite bättre än andra dagar:

1. I förmiddags, medan jag låg och vältrade mig på soffan i all min bakisprakt ringde det på dörren och utanför stod min fina vän Kim med yoghurt och en macka till mig. Fattar ni vilken fin människa det krävs för att göra något sådant? LIKE.
2. Jag har efter lite telefonsamtal med Elli-böket och Skypande med den finska grisen Jenny bokat biljetter till Barcelona i juni. Vi ska sola och kultura oss och dricka öl i solen. LIKE.
3. Om ett par timmar ska jag få åka till Billie och äta mat. Gratis! Hon sa att man kan få vin också. Inte för att jag är säker på att min kropp vill acceptera den typen av dryck idag, men sjukt fin tanke. LIKE.

Det kan vara en av de bästa söndagarna i mannaminne, detta.

3 kommentarer:

Paulina sa...

När i Juni??? Jag kommer ju hem i juni ooom du minns!

Malou sa...

Jag minns! När komme du hem? Jag är borta 11-19.. Jobba runt det!! :)

Paulina sa...

16-28 :) All good.