onsdag, mars 02, 2011

Vändningen

Tro det eller ej, men jag har bara varit halvpeppad inför resan vi ska iväg på i helgen. Visserligen har jag tyckt att det ska bli huuuuuuuuur (hur många u kan man klämma in i ett ord innan folk blir irriterade?) mysigt som helst att samla alla på ett och samma ställe igen och bara gosa, men det har också känts lite bökigt och så missar jag jobb och så är jag kass på att packa och så ville jag träna imorrn kväll och fan och hans moster. Men så hände två saker idag.

Först ringde Jocke. "Jag och Martin har varit på Systemet och handlat. Jättemycket.", sa han.
Sen insåg jag att den här resan innebär TRE (3!!!!) hotellfrukost-bufféer. Och hotellfrukost-buffé är, som alla vet, meningen med livet.

Nu längtar jag mer än alla andra. Tillsammans.

Inga kommentarer: