torsdag, maj 10, 2007

Bad Malou, bad bad Malou

Jag har varit sjukt dålig på att blogga I know. Men jag har varit så slut den här veckan; jobbat till 18 every day, en jävla massa plugg på det, en (min) mammas födelsedag och så alldeles för lite sömn. Dessutom hade ni nog inte haft så mycket nöje av att läsa om skiten.

Jag har iallafall hunnit med en massa mer än vad jag hade trott i veckan: shopping till mamma och till mig själv, thaimat, första utkastet av Shakespeare-uppsatsen skickades in över ett dygn innan deadline (med alla required sources - som jag inte ens har använt), thaimat, skrivit packlista och thaimat. Ikväll ska jag sova tidigt. Imorrn slutar jag jobbet klockan 13 och planerar att ha massor av blogg-energi.

Oh yeah, på måndag drar jag till Grekland. Suck it! ;D

Inga kommentarer: