onsdag, maj 02, 2007

Celebrate me!

VG på tentan, VG på tentan, VG på tentan!!!! Wohoo! VG på ångesttentan. I rule!

Det har varit en lång dag, men bra. Kommunikation och språkvetenskap (tar mig aldrig igenom en hel lektion utan att göra något obeskrivligt korkat - idag gömde jag mig och blev påkommen av Thorsten... oh well). Sen hade jag sånglektion och den var fun for once. Och så har jag finally fått en titt på Mikaelas lägenhet och den är nice!

Har även hunnit med trackande av far angående Liverpool-Chelsea igår. Jag viftade med min läckra röd-vita halsduk i fejan på honom och skrattade rått. I sure like to win.

Nu ska jag kick back, knäppa en cola och bara slappna av till Grey's Anatomy. Och imorrn få jag sova länge. Life is good.

3 kommentarer:

Paulina sa...

GRATTIS! DU ÄR BÄST SOM EN HÄST

Och jag såg när de vann mot milan för en vecka sen eller nåt. Det tyckte jag var bra för då tog matchen slut.
Och sedan var det kul hela kvällen att elvis hade sin "italia"-tröja på sig. Stackarn.

Malou sa...

peck: I know! I am best like a häst!

Neee, det var ju Man United! :P Fast de fick fetingspö av Milan i returen. Det tyckte jag också var kul :D

Paulina sa...

Ja, det var det.. Öh. Jag trodde fan att du pratade om dem. Och att det var "ditt" lag. Men där står det liverpool, ja.. woopsie.