fredag, maj 04, 2007

Oh yeah. It's time. Again.

Tre saker jag inte förstår:
- Våra värsta år
- Män som bär armband
- Färgen orange

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid: (sitter i sängen)
- Telefon
- Block
- Tröja

Tre saker jag gör just nu:
- Tittar på Vänner
- Skriver en uppsats
- Försöker komma på anledningar för att slippa skriva en uppsats

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Bo utomlands
- Lära mig att laga mat
- Vinna ett stort internationellt pris och tacka Leo DiCaprios rumpa i talet (jag drömde en gång att jag gjorde det, jag är inte galen)

Tre saker jag kan göra:
- Sjunga Lilla snigel utan att öppna munnen
- Gå ner i spagat
- Citera Shakespeare's Sonnet 18 utantill.

Tre saker jag inte kan:
- Sy och snickra (för mig hör det ihop)
- Laga mat
- Japanska.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Laga mat
- Japanska
- Att flyga

Tre favoriträtter:
- Thaimat
- Tacos
- Thaimat (jag vet att jag skrev det twice, men så gott är det)

1 kommentar:

Funkan sa...

du, armband på killar kan visst vara snyggt... på rätt person och med rätt armband :P I tell you, I know someone...