söndag, februari 03, 2008

Dirty girl

Jag hatar Stockholm. Varje gång jag har varit där känner jag mig otroligt smutsig. Jag är tvungen att överdosera lypsyl och mina händer luktar illa. Jag är sällan gladare än när jag får sätta mig på tåget därifrån.

I fredags hade jag dock en riktigt bra dag i Stockholm (feber till trots). Guidad tur bakom kulisserna på SVT där vi lyckades få se Albert Svanberg, Idol-Danny, original-Björne (som btw sitter i en rullstol i kostymförrådet) och Bolibompa-draken:


Det tycker jag var fasligt fräsigt. Efter detta begav vi oss till Norra Brunn och såg Magnus Betnér och Lennie Norman dra lite vitsar.
Brilliant dag.

4 kommentarer:

Henriette sa...

BOLIBOMPA-DRAKEN!!!!! OMGOMGOMGOMG!!! :D

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Det lät ju inte alls så dumt :-)

billie sa...

VALHAAALLLAAAAAAAA!!!

Malou sa...

hanriette: I know!!! Han är ENORM!

miss e: Det var det faktiskt inte alls :) Mycket angenämt!

billie: VALHALLAAAAAAAAA!!!!!