torsdag, februari 07, 2008

Tidsfördriv

Sitter och försöker fördriva dödtiden på jobbet med olika typer av Facebook-quiz. Jag knappade in min födelsedag för att få veta dess "riktiga mening", och jösses! Det mesta stämmer ju faktiskt!

July 9, 1987
Lucky Color: Jade
Personality Strengths: Talent, Chivalry
Personality Weakness(es): Eccentricity
Successful Career Path: Entertainment
Sense of Humor Style: Obscure
Adjectives to Describe You: domineering, bold
Description: The quintessential dreamer - your head is always in the clouds. You dream big and think different - and want to truly achieve something great in your lifetime. You are highly motivated and driven, while surprisingly laid-back and fun-loving at the same time.

Inte för att jag skulle kalla mig själv dominant (eller jo, kanske) eller chivaleresk, och jag ser inte eccentricitet som en svaghet. Men nog påminner detta misstänkt om mig?

6 kommentarer:

Plast sa...

Skulle inte tro det!
Jag kollade min födelsedag och: "Driven and talented - you are a hard and ambitious worker. "

Säkert! En sådan som sitter och grejar med fejan mitt på dagen en vanlig torsdag mitt i veckan...?

(och med reklam för en annan apps. med texten "(1) Ny Meddelande En Av Din Vännerna Älskar Du. Finna ut Vem!" Tack, men nej tack)

kram
Morbror B

Anonym sa...

Wow, jag vill ta "En av vännerna älskar du"-quizet! Fantastiskt.

Och födelsedagsquizet med, nu. Jag som dissade det.

Malou sa...

bert: Äh, klart att det inte stämmer helt (jag har ju exempelvis inga svagheter)... Men pretty darn close! "En av vännerna älskar du"-grejen har lockat mig väldigt länge nu. Snart klickar jag!
Kram!

peck: Do it! Och berätta sedan för mig om det var kul. Du bör förresten skaffa en blogg. <3

Anonym sa...

Ja Peck, du bör förresten skaffa en blogg...

Kram
Moster Blå

Plast sa...

Jag röstar också för att Peck ska ha en blogg. Föddes inte demokratin i Grekland förresten?
/
Bert

Malou sa...

mor och morbror: Wow, vi är enade. Nu bryter vi ner henne!