fredag, februari 01, 2008

Wake up and smell the serial killer, Belle!

Jag inser att jag kommer att töntförklara mig själv totalt med detta inlägg, men det är en risk jag är villig att ta.

Jag sitter nu och kollar på DOOL (ja, jag är fast igen) och blir så jävla irriterad på Belle. Hur kan hon inte inse att hennes mamma har mördat halva Salem? Kan hon komma på något annat att säga än "there's no way that my mom is the serial killer, Shawn"? Hur kan hon vara så bombsäker när hon för ca tre avsnitt sedan själv anklagade sin mor för att vara seriemördaren? Varför är hon klädd som stans billigaste fnask? Och varför, varför, ska alla alltid ta Marlena i försvar?

Jag tycker att Marlena ser ut som en man.

ps. Bortsett från detta måste jag säga att det är totalt genialt att låta Marlena vara mördaren. Fast det där med den lösa tigern kanske skulle kunna klippas bort.

5 kommentarer:

Funkan sa...

Jag har nog inte sett DOOL sen Marlena var besatt av djävulen...
Så hon är den enda jag känner igen... men mördare? Hahaha...

Sandra sa...

MALOU! Jag sitter här och skäms! Nica haircut btw. Och förresten, är inte ett dugg avis på att du ska till Norra Brunn...

Anonym sa...

Jävla bra är det!! Hon är så jävla trög. Hon borde dödas. Av Jan. På momangen. Dock är Jan också helt vidrigt dum. Gah. Jag älskar DOOL!!

Malou sa...

funkan: Pft. Du ljuger. Vad kollar du på när du är hemma och sjuk då?

sandra: Du skäms bara för att du är avundsjuk. DOOL is COOL, ok?

lisa: JA! Varför stannar Jan kvar inne i huset? "Jag är rädd för höjder och vägrar att klättra ut genom fönstret" Ja, men stanna där inne och bli arresterad för mord då jävla cry baby!!

Funkan sa...

Hemma och sjuk? Det har jag inte tid med...