söndag, november 02, 2008

Challenge

Jag blev utmanad av Sandra för ett tag sen. Seg som jag är har jag inte fått tummen ur förrän nu. But here I go.

7 saker om mig:
1. Jag har ett smärre shoppingproblem.
2. Många anser att jag är alltför förtjust i Hello Kitty. Jag tycker att det är hälsosamt.
3. Innan jag åkte till Wisconsin hade jag aldrig varit utanför Europa.
4. Jag grinar hysteriskt till alla filmer som kan anses minsta lilla sentimentala. Och vissa andra.
5. Jag klär mig helst i rött. Jag är jättesnygg i rött.
6. Min absoluta favorittv-serie genom tiderna är The Office.
7. Choklad är livets passion. Det och karaoke.

Regler:
- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.

Jag utmanar alla som känner fört. Kör i vind vettja.

Inga kommentarer: