måndag, november 03, 2008

Upp till bevis, miss Smartypants

Imorrn smäller det. Jag ska göra min amerikanska körkortsteori. Tyvärr har jag föraningen om att det kommer skita sig ordentligt. Varför? Jag har garvat så mycket åt den så kallade teoriboken (ett häfte på cirkus 50 sidor där hälften består av "do not run over pedestrians") att Karman garanterat kommer dyka upp och bita mig i arslet.

Å andra sidan... Jag är ju iallafall hundra resor smartare än genomsnitts-amerikanen. Och så har jag skarp självinsikt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar deras geografikunskaper!
Puz

Malou sa...

mamma: Och det faktum att en triangel har en sida. Priceless. Puz

Anonym sa...

Och att så många länder ligger i Australien.
Puz

Malou sa...

mamma: OCH! Att Sydkorea är så mycket mindre än Nordkorea ;)