måndag, november 03, 2008

Change is coming?

På tisdag går jänkarna till val. Tack och lov. Jag är så fruktansvärt trött på denna skitkampanj att jag snart skriker rakt ut. Var femte minut smutskastar Obama och McCain varandra på tv (Obama är tyvärr en lika god kålsupare som McCain trots uttalanden om att hålla det civilt). Jag har ju dessutom lyckats hamna i det enda republikanska countyt i Wisconsin vilket innebär McCain-Palin-skyltar i varannan trädgård. Jag tyckte inte att McCain var så himla illa innan han valde ett psykfall som "kan se Ryssland från sitt hus" som VP-kandidat. Efter det bestämde jag mig för att inte ta några politiska diskussioner med host family så jag har helt enkelt låtsats som att politik inte intresserar mig det minsta (jepp, det har varit halvknepigt men jag har hellre husfrid än att prata politik. Dessutom är jag så oerhört grym att jag tycker att folk får ha vilka åsikter de vill. Det ni.).

Så på tisdag röstas det. På onsdag får vi äntligen lite vila. Mitt tips? Det blir republikanskt i 4 år till. En seger för varje kvinna i detta land.

1 kommentar:

Anonym sa...

VAR DET BRAAAA SÅÅÅÅÅÅ?

:) lol.