måndag, mars 16, 2009

America's Next Top Model

Varje söndag kör Oxygen en hel säsong av America's Next Top Model från början till slut. Sjukt jävla briljant idé. Tyvärr kommer det också med nackdelar. Som till exempel att man inte kan göra nånting produktivt på hela långa dagen. Och detta har varit fallet i typ sju veckor nu. Dessutom lockar det fram en del sidor i mig själv som jag inte visste att jag hade. Som till exempel en dröm att själv posera.

Lyckligtvis har jag insett att jag har talang för det. Enorm talang.



Jäkligt starka ansiktsuttryck har jag också. Jag lovar att komma ihåg er även efter jag blir America's Next Top Model.

3 kommentarer:

billie sa...

yeah baby..the camera loves u!

Ellinore sa...

Du din lilla läckerbit...

Malou sa...

billie: Don't hate me cause I'm beautiful!

elli: Don't I know it. Hot stuff.