tisdag, mars 10, 2009

Min lärare vill döda mig

Ja, jag vet att jag är paranoid. Men just because I'm paranoid don't mean they're not after me! När ska ni inse? Ni kommer inse nu.

I homework till nästa lektion tänker hon tvinga alla att ta en "disconnection day". Vad innebär då detta? Ingen dator. Ingen tv, inga filmer. Ingen telefon, inga sms. Ingen musik! Lägg på det till inga böcker och inga tidningar, varken nyheter eller magazines. Crazy woman! Vad tänker hon? VAD TÄNKER HON?!

Nu dör jag. Adjöss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, och ni som redan var ganska få i klassen...

Anonym sa...

Vad går du för klass? How to become a hermit 101 eller? :S

Malou sa...

julia: Igår började jag faktiskt undra om jag läst fel på kursbeskrivningen :P Men tydligen inte. Advanced Communication for Non-Native Speakers heter den och är vanligtvis faktiskt kul :)