fredag, september 03, 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Herr Joakim att skriva sju intressanta saker om mig själv och sedan i min tur utmana sju personer att göra det samma.

Hrm.

Jag är lite udda, men jag är urusel på att sätta fingret på mina märkliga vanor och beteenden. Här är mitt allra bästa försök.

-Jag är en sportnörd. En riktigt, riktigt töntig sportnörd som gärna läser alla inför-den-stora-matchen-reportage, tittar på hela matchen utan att blinka och sedan läser alla efter-den-stora-matchen-reportage för analyser. Fotboll är bäst.

-Jag vill inget hellre än att kunna luftrapa. Jag har lejt många personer som privatlärare men jag har det inte i mig, helt enkelt.

-Innan Körslaget var det över tre år sedan jag sjöng inför folk.

-När jag bodde i USA gick jag ner 17 kilo på 6 månader. Genom att bara äta pommes, Oreos, frappuchinos och vitt bröd. Try that at home.

-Jag har en blyertsudd i knäet. När jag var liten trodde jag att alla människor hade en udd någonstans i kroppen.

-Jag har väldigt mycket tvångstankar för mig, de flesta relaterade till punkt 1 på den här listan. Under mästerskap måste jag sitta på samma plats i samma kläder om det har gått bra för Sverige i tidigare matcher. Jag har en massa konstiga saker för mig med klockslag och blinkningar och katter men om jag förklarar det tror ni att jag är psyksjuk.

-Jag såg Titanic fem gånger på bio. Efter det har jag sett den mellan femton och tjugo gånger. Det är ungefär 75 timmar av mitt liv jag har spenderat med Jack och Rose.

Jag utmanar alla. Skulle ni få för er att göra listan kan ni väl droppa en kommentar.

Inga kommentarer: